បន្ទាប់ពីការសាកល្បងជាសាធារណៈពីរបីសប្តាហ៍លើអតិថិជន PTR, Overwatch គឺជាហ្គេមចុងក្រោយដែលទទួលបានការគាំទ្រយ៉ាងពេញទំហឹងចំពោះបច្ចេកវិទ្យា Reflex ដែលមានពន្លឺតិចរបស់ NVIDIA នៅលើកុំព្យូទ័រ។ Reflex នឹងផ្សាយផ្ទាល់លើម៉ាស៊ីនមេរបស់ Overwatch នៅថ្ងៃនេះជាមួយនឹងព្រឹត្តិការណ៍រដូវកាលចុងក្រោយរបស់ហ្គេម។

Reflex គឺនឹងកាត់បន្ថយភាពយឺតយ៉ាវរបស់ប្រព័ន្ធ រវាងការបញ្ជាក់Mouse នឹង សកម្មភាពដែលត្រូវគ្នានៅលើអេក្រង់របស់អ្នក។ វាដំណើរការដោយបន្ថយចំនួនស៊ុមដែល GPU របស់អ្នកតំរែតំរង់ក្នុងកាលៈទេសៈជាក់លាក់ដែលជួយកាត់បន្ថយភាពតានតឹងនៅលើស៊ីភីយូរបស់អ្នក។ NVIDIA និយាយថាបច្ចេកវិទ្យានេះអាចកាត់បន្ថយការបញ្ចូលបានដល់ទៅ ៥០ ភាគរយដោយ GPU ដែលមានថាមពលតិចទទួលបានការគាំទ្រច្រើនជាងកាតប្រភេទ GeForce ៣០ ស៊េរី។

ការបន្ថយល្បឿននៃប្រព័ន្ធអាចបង្ហាញថា មានប្រយោជន៏ខ្លាំងសំរាប់អ្នកលេង Overwatch ព្រោះថាសកម្មភាពរបស់វាមានល្បឿនលឿនប៉ុនណា។ ភាពយឺតយ៉ាវក្នុងការបញ្ចូល អាចមានន័យថា ភាពខុសគ្នារវាងការបាញ់មួយគ្រាប់និងTracer ឬ Echoជាមួយនឹងការវាយតប់យ៉ាងខ្លាំង។ NVIDIAមិនអាចជួសជុលភាពយឺតយ៉ាវនៃផ្នែកតភ្ជាប់អ៊ុនធឺណិត(internet connection) ឬជំនាញមេកានិករបស់អ្នក(your mechanical skill)ឬធ្វើឱ្យ Overwatch 2 មកដល់ឆាប់ៗនោះទេ ប៉ុន្តែ Reflex ពិតជាអាចជួយឱ្យហ្គេមរបស់អ្នកមានអារម្មណ៍ឆ្លើយតបជាងមុន។

Source: www.theverge.com

ដើម្បីអានពត៌មានបច្ចេកវិទ្យាថ្មីបន្ថែម លោកអ្នកអាចចូលទៅកាន់តំណភ្ជាប់ខាងក្រោម៖ 
CFU E-Sports League Cambodia
Web​៖ https://cfu-esports.com/ 
FB Page៖ CFU E-Sports League Cambodia     
YouTube​៖​ CFU E-Sports League Cambodia – YouTube