ក្នុងអំឡុងពេលនៃការបង្ហាញE3 ២០២១របស់ក្រុមហ៊ុនMicrosoftនៅថ្ងៃអាទិត្យយើង បានពិនិត្យមើលFlight SimulatorដែលកំពុងដំណើរការនៅលើXbox Series Xប៉ុន្តែការបាត់ពីឈុតខ្លីគឺជា បរិបទអំពីរបៀបដែលហ្គេមនឹងដំណើរការលើឧបករណ៍។ នៅក្នុងការឆ្លើយតបរបស់ Twitter ដែលរកឃើញដោយ Eurogamer ក្រុមហ៊ុន Microsoftបានបញ្ជាក់ថាស៊េរីX និងSនឹងកំណត់គោលចំនួន៣០ក្នុងមួយវិនាទីទោះ យ៉ាងណាក៏ដោយប្រសិនបើអ្នកកើតឡើងជាម្ចាស់ទូរទស្សន៍ថ្មីដែលទាក់ទងនឹងរន្ធHDMI 2.1និងការគាំទ្រសម្រាប់អត្រាធ្វើ ឱ្យ អថេរហ្គេមនឹងលើសពី 30 fps ។

Eurogamerក៏បានប្រទះឃើញសំណួរដែលសួរជាញឹកញាប់ដែលផ្តល់នូវការបន្ថែមលើរបៀបដែលកុងសូលសាកល្បងFlight Simulatorនឹងធ្វើអន្តរកម្មជាមួយសមភាគីកុំព្យូទ័រ របស់វា។សរុបសេចក្ដីប្រសិនបើអ្នកបានទិញហ្គេមតាមរយៈWindowsកម្មវិធីផ្ទុកទិន្នន័យអ្នកនឹងមិនចាំបាច់សងប្រាក់វិញនៅលើXboxដើម្បីលេងនៅទីនោះទេទោះបីជាអ្នកនឹង មិនមានសំណាងដូចគ្នាក៏ដោយប្រសិនបើអ្នកបានទិញហ្គេមពីវ៉ាល់។

នៅលើកំណត់ត្រាដដែលនោះក្រុមហ៊ុន Microsoft និង Asobo ដែលបានផលិត DLC ក៏នឹងត្រូវអនុវត្តរវាងXbox និងWindows Store PCផងដែរ។ទោះបីជាមានដែនកំណត់ ទាំងនោះក្តីក្រុមហ៊ុន Microsoft នឹងគាំទ្រដល់ការចាក់ផ្សាយឆ្លងគ្រប់ផ្នែកទាំងអស់។ ដូច្នេះប្រសិនបើអ្នកសំរេចចិត្តលេងហ្គេមនៅលើ Xbox មកដល់ថ្ងៃទី ២៧ ខែកក្កដានោះអ្នកនឹងឃើញទាំងPlayer Steam និងWindows Storeនៅពេលដែលអ្នក ធ្វើដំណើរទៅកាន់មេឃ។

ប្រភព៖ engadget

 ដើម្បីអានពត៌មានបច្ចេកវិទ្យាថ្មីបន្ថែម៖ https://cfu-esports.com/ ឬ ចូលទៅកាន់ FB Page៖ CFU E-Sports League Cambodia