មួយឆ្នាំបន្ទាប់ពីវាធ្វើឱ្យមនុស្សជាច្រើនភ្ញាក់ផ្អើលជាមួយនឹងវីដេអូហ្គេមដំបូងរបស់ខ្លួនអ្នកអភិវឌ្ន៍ហ្គេម Game Science Studio របស់ចិនបានត្រលប់មកវិញជាមួយនឹងរូបរាងដ៏គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ជាងមុននៅឯ Black Myth: Wukong ស្ទូឌីយោបានប្តូរពី Unreal Engine 4 ទៅ UE5 សម្រាប់សកម្មភាព RPG ។ យោងតាម NVIDIA វាជាការមើលដំបូងនៅហ្គេម UE5 ដែលប្រើ Deep Learning Super Sampling (DLSS) ដែលជាបច្ចេកវិទ្យាបង្កើនថាមពលដែលបំពាក់ដោយ AI របស់ក្រុមហ៊ុន។

ការមើលជាមុន ១២ នាទីដែលអ្នកអាចមើលក្នុងកម្រិត 4K ក្នុងល្បឿន ៦០ ហ្វ្រេមក្នុងមួយវិនាទីបង្ហាញពីសកម្មភាពជាច្រើនទៀតពីហ្គេម។ វាមានលក្ខណៈពិសេសនៃការប្រយុទ្ធរបស់ BOSS គួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើលរួមទាំងមួយដែលមាននាគនៅលើទឹកកក។ ទស្សនីយភាពនៅទីនេះគឺប្លែកភ្នែក៖ រំពឹងថានឹងមានចលនារលោងប៊ឺរបរិយាកាសស្រស់ស្អាតនិងព្រិលនិងទឹកកក។

BLACK MYTH: WUKONG ផ្អែកលើរឿងរបស់ស្តេចស្វានិងដំណើរឆ្ពោះទៅទិសខាងលិច។ ស្ទូឌីយោរហ្គេមហាក់ដូចជាទទួលបានការបំផុសគំនិតពី Sekiro: Shadows Die Twice ។ ការលេងហ្គេមនិងការរចនាសត្វពិតជាទាញស្ទូឌីយោនេះត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយក្រុមអតីតបុគ្គលិករបស់ក្រុមហ៊ុន Tencent Games នេះបើយោងតាមអ្នកវិភាគឧស្សាហកម្មហ្គេមដ៏លេចធ្លោលោក Daniel Ahmad ។ មិនទាន់មានបង្អួចចេញផ្សាយដែលបានបញ្ជាក់នៅឡើយទេសម្រាប់ Black Myth: Wukong ស្ទូឌីយោវិទ្យាសាស្ត្រហ្គេមបាននិយាយកាលពីឆ្នាំមុនថាវាមានបំណងនាំយកហ្គេមនេះទៅកុំព្យូទ័រ (ដែលជាការភ្នាល់ដែលផ្តល់ការគាំទ្រ DLSS) និងកុងសូលត្រឹមឆ្នាំ ២០២៣ ។\

ប្រភពព័ត៌មានពី:

www.engadget.com

ដើម្បីអានពត៌មានបច្ចេកវិទ្យាថ្មីបន្ថែម៖ https://cfu-esports.com/ ឬ ចូលទៅកាន់ FB Page៖ CFU E-Sports League Cambodia